Underbara Härjedalen

måndag 12 december 2011

El Classico....

Svårt med julklappar men år 2009 fick jag in en fullträff.....


El Classico 2009 på Camp Nou i Barcelona, match mellan FC Barcelona och Real Madrid...


Och mitt i detta hav av fans sitter min älskade sambo och njuter av matchen och sin julklapp...


Zlatan gjorde 1-0!!!! underbart att få vara där live och uppleva det....
Min sambo gillar Zlatan så i år får han Zlatans nya bok i julklapp, ingen upplevelse men dock intressant läsning om en otroligt stor person.....

Tidig kväll idag efter en mycket tuff vecka och helg på jobbet.....

I vår husrenovering samlar vi just nu kraft och energi att börja riva ut vår gillestuga i källaren. Vi skall göra om den till ett mysigt gästrum....Längtar!!!

Tusen tack till er alla gulliga bloggbesökare!! Superkul att så många tittar in på min enkla blogg.

Stor kram Lina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar