Underbara Härjedalen

måndag 23 januari 2012

I livet och huset blir jag aldrig klar....

Måndag 23/1

I min hjärna snurrar ideér och planer ständigt..
Livslust är att ha kommande projekt i ögonvrån..
Jag vill bli klar med huset men samtidigt vill jag förtsätta och hitta rum för alla stilar och ideér..
Mycket är så vackert i livet.
Glädje och lycka för mig vad gäller hus och hem är att planera projektet och att hitta en röd tråd genom rummen...När det är gjort går jag vidare till nästa idé....
Att måla och slita med huset är terapi för mig....gillar att jobba med kroppen!
Hjärnan vilar vid kroppsarbete.....låter konstigt men jag är ju konstig...
Funderar mycket och vill leva ut min dröm.....


Vacker taklampa av Tom Dixon som jag vill ha i köket över mitt köksbord.




Har ingen tvättkorg på övervåningen i huset, smutstvätt slängs överallt. Denna snygging skulla passa perfekt!!!
Tvättkorgen kommer från VIPP.

Bra Tv-program på kanal 8, Hustoppen!!!

Kram Lina 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar