Underbara Härjedalen

tisdag 14 februari 2012

Vår älskade Wilma....

Sov gott älskade vän...


Wilma gillade att bära min vante..


Solar sig en underbar vinterdag...


Wilma älskade verkligen att bada och dyka efter stenar och pinnar på botten...


Wilma var en matglad vän som gärna smaskade blåbär och hallon...


Myser i vårsolen...


Du är det vackraste som finns....

Igår somnade vår älskade hund Wilma in efter nästan 14 år tillsammans med oss..
En otroligt snäll och följsam vän som aldrig svikit min sida...
När livet var mycket jobbigt var hon min bästa vän..
Vi har så otroligt många fina stunder och minnen tillsammans med henne...
Alla turer i skogen med Wilma har varit underbara..Hon var med på löpturer, skidturer och skoterturer...
Hon var alltid först ut i bilen när vi packade för resa...
Hon var så glad och älskade livet...
Saknar henne så oerhört..
Alldeles tomt här hemma....

Sov gott min Wilma...I nästa liv skall du och jag mysa igen..

/Lina


1 kommentar:

  1. Ååååhh fina fina Wilma! Men hon fick ett långt och bra liv!!

    SvaraRadera