Underbara Härjedalen

fredag 2 mars 2012

Älskar fredagar...

Mycket inspiration i mig....


Vacker renhornskrona av Annika Brännström.
Skulla vara fin i vårt hus eller i min drömfjällstuga....
Vår nya Tv-bänk..
Har svårt för Tv-bänk men man har ju inget val...Jag gillar ju oxå Tv...
Slappa i soffan framför Tv är underbart....
Har alltid varit svag för den klassiska Howardsoffan...
Mysigt med dunkänslan i kuddarna..
Tyvärr är vit ingen bra färg för oss..Vi gillar att smaska gott i soffan tyvärr...



Älskar fjällen...
Nån gång i livet kanske....


Underbar stuga...Med vacker utsikt över fjället...


Skön ledig fredag...
Målat i källaren..
Vackert väder men nordlig kall vind..
Promenad med god vän...
Mycket mycket god lunch!!! med min älskade sambo på Lilla Parken i Borlänge..
Mysig tur till grannstaden..
På kvällen myste vi på Café Peace & Love..
Besök hos likasinnad vän...
Önskar att jag vallade skidor....

Kram Lina




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar