Underbara Härjedalen

torsdag 29 mars 2012

Renoveringen fortsätter...

Bra vecka....

Visar lite ytterdörrar som jag kan tänka mig...

I nuläget fokuserar vi på renoveringen av insidan av vårt hus. Vi går sakta fram allt eftersom ekonomin räcker till....Återuppbyggnad av rummet på övervåningen pågår för fullt. Rummet har varit ett gammalt kök och kräver en hel del jobb. Mycket gamla rör skall tas bort, fönster skall bytas, nytt tak, nytt golv, rivning av gammalt badrum i anslutning till rummet mm mm. Rummet har sån potential!!! och kommer bli supermysigt....
Lovar att visa bilder på vägen.



När vi kommer till det skedet att utsidan av vårt hus skall få en makeover tycker jag att ytterdörren är en viktig detalj...
Gillar inte snickarglädje eller liknande utan älskar den rena funkisstilen.


En dörr i teak tycker jag är fint...


Teak passar fint mot svart huspanel.


Gillar denna dörr,  men i en annan färg eller material.

Uppskattar verkligen att så många människor besöker min enkla blogg!!! Så kul!!!

Sköt om er!
Kram Lina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar